PPO-1 to formularz pełnomocnictwa ogólnego stosowanego w sprawach podatkowych. Takie pełnomocnictwo upoważnia do działania we wszystkich sprawach podatkowych oraz w innych sprawach należących do właściwości organów podatkowych (z wyjątkiem podpisywania deklaracji podatkowych). Pełnomocnictwo ogólne składa się zasadniczo w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem Portalu Podatkowego. Tylko w przypadku wystąpienia problemów technicznych uniemożliwiających przekazanie zgłoszenia przez internet dozwolone jest złożenie papierowego formularza - do Naczelnika Urzędu Skarbowego w Wieluniu.
|
Okres od | Okres do | Uwaga | |
---|---|---|---|---|
3 | 2024-02-01 |
Pełnomocnictwo ogólne, a także zawiadomienie o jego zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu składa się w formie dokumentu elektronicznego przez Portal Podatkowy. Formularzem papierowym (t.j. formularzem PPO-1(3) wydrukowanym z serwisu Druki.Gofin.pl) można posłużyć się tylko w przypadku wystąpienia problemów technicznych uniemożliwiających przekazanie zgłoszenia przez Portal Podatkowy.
|
||
2 | 2017-03-01 | 2024-01-31 |
Pełnomocnictwo ogólne, a także zawiadomienie o jego zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu składa się w formie dokumentu elektronicznego przez Portal Podatkowy. Formularzem papierowym (t.j. formularzem PPO-1(2) wydrukowanym z serwisu Druki.Gofin.pl) można posłużyć się tylko w przypadku wystąpienia problemów technicznych uniemożliwiających przekazanie zgłoszenia przez Portal Podatkowy.
|
|
1 | 2016-07-01 | 2017-02-28 |
Pełnomocnictwo ogólne, a także zawiadomienie o jego zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu składa się w formie dokumentu elektronicznego przez Portal Podatkowy. Formularzem papierowym (t.j. formularzem PPO-1(1) wydrukowanym z serwisu Druki.Gofin.pl) można posłużyć się tylko w przypadku wystąpienia problemów technicznych uniemożliwiających przekazanie zgłoszenia przez Portal Podatkowy.
|