OPO-1 to formularz zawiadomienia o zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa ogólnego stosowanego w sprawach podatkowych lub w innych sprawach należących do właściwości organów podatkowych. Zawiadomienie składa się zasadniczo się w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem Portalu Podatkowego. Tylko w przypadku wystąpienia problemów technicznych uniemożliwiających przekazanie zgłoszenia przez internet dozwolone jest złożenie papierowego formularza - do Naczelnika Urzędu Skarbowego w Wieluniu.
|
Okres od | Okres do | Uwaga | |
---|---|---|---|---|
2 | 2024-02-01 |
Pełnomocnictwo ogólne, a także zawiadomienie o jego zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu składa się w formie dokumentu elektronicznego przez Portal Podatkowy. Formularzem papierowym (t.j. formularzem
|
||
1 | 2017-03-01 | 2024-01-31 |
Pełnomocnictwo ogólne, a także zawiadomienie o jego zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu składa się w formie dokumentu elektronicznego przez Portal Podatkowy. Formularzem papierowym (t.j. formularzem OPO-1(1) wydrukowanym z serwisu Druki.Gofin.pl) można posłużyć się tylko w przypadku wystąpienia problemów technicznych uniemożliwiających przekazanie zgłoszenia przez Portal Podatkowy.
|
|
1 | 2016-07-01 | 2017-02-28 |
Pełnomocnictwo ogólne, a także zawiadomienie o jego zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu składa się w formie dokumentu elektronicznego przez Portal Podatkowy. Formularzem papierowym (t.j. formularzem OPO-1(1) wydrukowanym z serwisu Druki.Gofin.pl) można posłużyć się tylko w przypadku wystąpienia problemów technicznych uniemożliwiających przekazanie zgłoszenia przez Portal Podatkowy.
|